Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Lightbox για Προτεινόμενες Αναρτήσεις


Φίλοι bloggers γεια σας !!!Σας έχω σήμερα ένα lightbox για προτεινόμενα link !!!Το βρήκα σε μια σελίδα, μου άρεσε, το έβαλα στο blog μου, και επειδή μου το ζήτησαν κάποιοι φίλοι, σκέφτηκα οτι θα ήταν χρήσιμο και σε άλλους...Σας προτείνω να το βάλετε σαν gadget-javascript, όλο το κώδικα που σας δίνω (που περιέχει και CSS και SCRIPT και HTML) !!!
Ο ΚΩΔΙΚΑΣ


***Αλλάξτε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τις ανάλογες διευθύνσεις με τις δικές σας και τους τίτλους των (τις φράσεις ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ   και  ΤΙΤΛΟΣ ) !!!
***Το 4000 είναι η ταχύτητα που αλλάζουν τα link...
*** Tο   width: 430px;   height:20px;   είναι οι διαστάσεις του πλαισίου (βλέπε εικόνα)
***Εάν ο κώδικας css συγκρουστεί με το css του blog σας, μην το χρησιμοποιήσετε ...(μάλλον δεν θα συμβεί αυτό)...
***Για όσους γνωρίζουν html, έχω αφήσει και τις επεξηγήσεις στα επί μέρους σημεία του κώδικα ...
***Οταν περνά το ποντίκι πάνω από το lightbox , σταματά να γυρνά...
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!




http://www.dr-blogger.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου